HÍREK : NFS Carbon interjú. |
NFS Carbon interjú.
Krisz 2006.07.14. 16:32
Chris Brown, a játék producele szbaddá tette magát néhány perce, és válaszolt a Gamestar kérdéseire. Az interjút a tovább gombra kattintva nézheted meg. Az interjút a Gamestar újság készítette. És Chris Brown-t kérdezték meg.
GS: Miért a Carbon Canyon szolgált a játék helyszínének? Chris Brown: Úgy éreztük, hogy tökéletes helyszín a következő NFS játéknak. Minden benne van amiről megismerszik a sorozat: veszély, adrenalin, határon versengés.
GS: Mennyire lesz komoly a rendőrség? A Most Wanted-hez képest mit változott? C.B.: Igyekeztünk a Most Wanted rendőrös eseményeit átrakni a játékba. Próbáltunk még tönn helyzetet teremteni, melyben melyben megmagyarázzuk, hogy egyes helyeket miért vannak jelen a zsaruk. Egy érdekes új lehetőség a "hőtérkép-szerű" újítás. Minél többet versenyzel egy adott városrészben, annál valószínűbb, hogy üldözni fognak arra a rendőrök.
GS: Kérlek mondj pár szót az új játékmódról! C.B.: Fontos újdonság a fizikai újszerű alkalmazása a játékban.Sok visszajelzést kaptunka rajongóktól, hogy nagyobb külömbséget várnak a tuningolható,az exotikus és az izomautók között. Nagyon érdekes a "a terület foglalós aljátékrendszer" is ,melynek köszönhetően a játékosok egyedí módon haladhatnak előre a játékban. Hosszú órákon át lefoglal majd a történet, a csapatépítés, a területbirtoklás lehetősége.
GS: Ha egy dolgot mondasz, szerinted mi a legjobb újdonság az NFS-Carbon-ban? C.B.:Kétségtelen, hogy a Carbon Racing! Ez messze leghevsebb, leginkább adranalin pumpálóbb mód amit valaha láthatunk autós játékban. Nemcsak az ellenfelet kell legyőznöd, lényegében a saját túlélésedért kell küzdened.
GS: Melyik, már megjelent NFS epizódban hasonlíthatjuk leginkább a Carbon-t? C.B.:Azt mondhatjuk, hogy a Carbon olyan szinten fejlődött a Most Wanted-hez képest, mint a Most Wanted az Underground-hoz képest.
|