Underground 2 ismertető
A cikk a játék megjelenése után néhány héttel íródott! -NFSNR G-Portálos oldaláról származik!
A kezdet |
Amikor elindítjuk a játékot, csinálunk karaktert, és a New Career-re megyünk, már észrevesszük az első változást: a készítők áttértek a képregényes átvezetőkre, mint amilyen a Max Payne-ben van. Ez nekem személy szerint tetszett, mert már az elején jó hangulatot ad a játéknak. A játék még a sztoriban is az első rész folytatása, ugyanis ugyanazzal az emberrel vagyunk, mint az első részben (és most már végre arcot is kapott :) ). Egy repülőn Bayview felé tartunk, hogy itt is nagy karriert építsünk, és híressé váljunk :). Amikor megérkezünk a reptérre, a parkolóban már vár ránk egy kocsi, kezünkben a kulcs, és amint beszállunk már jön is az üzenet, hogy hova vigyük a kocsit (nos igen akár csak az előző részben, itt is egy kölcsön verdával indulunk), és amint megérkezünk egy garázsba, ami a mi tulajdonunk lesz később, átveszi a verdát a gazdája. Egy hölgyike az illető (aki egy igazi istennő nagy szerszámokkal :) ), és később ő lesz a mi kis menedzserünk is. Akárcsak az NfSU1-ben, itt is van pont annyi pénzünk, hogy vegyünk egy verdát. Kiválasztjuk a nekünk legszimpatikusabbat, is már indulhat is a versengés.
|
|
Egy csipetnyi GTA, és a jó öreg recept |
Hatalmas nagy előrelépésnek számít, hogy itt már teljesen szabadok vagyunk, vagyis mászkálhatunk a városban, és nemcsak mi teszünk így, hisz mások is járják az éjszakát vesenyt kutatva. Őket általában kihívhatjuk egy versenyre, amúgy a mászkálásnak más értelme nem nagyon van. Ha valamilyen alkatrészt akarunk venni, külön el kell mennünk ahhoz a bolthoz ahol árulják, tehát nincsen egy bolt, ahol össze vannak gyűjtve az optikai és teljesítményi alkatrészek. Külön bolt van még a festékboltnak, és a speciális mütyűröknek (hifirendszer a csomagtartóba, hidraulika :), stb.). A versenyfajtákban maradtak ugyanazok, plussz még jött két új: street x (driftpályán köröket kell tenni, normál aszfalton), és az Underground Racing Leauge, röviden URL (szintén körverseny, csak nem a városban, hanem versenypályákon). Hál' istennek eltűnt a Lap Knockout.
|
|
Grafika, hangulat, hangok, tuning |
A grafika szép, gyönyörű, de nem tökéletes, ugyanis négyzetekből épül fel az út. Bár egy idő után már nem annyira zavaró, de azért eleinte egy kicsit ciki. Grafikára nem is érdemes több szót pazarolni, hisz majdnem ugyanolyan, mint az első részben. A hangulat nagyon ott van hála a nagy szabadságnak, és a hangoknak! Hihetetlenül élethűek, teljesen elkényeszteti a fület amikor egy motor beindul és a zene is teljesen a környezetbe illik. Tuning: ezen a téren kapjuk a legnagyobb szabadságot. Amikor egy teljesítményi boltban járunk, nem muszály egy alkatrészből mindent megvenni és egy tesztpályán le is tesztelhetjük kocsink teljesítményét, és átállíthatjuk (!) a kocsink beállításait kedvünk szerint. Pl.: növelem a felfüggesztést, ez egy nehéz Driftben nagyon jól fog jönni, de hamar vissza kell csinálni, ugyanis csökken ezzel a végsebesség. Királyságos :) !
|
|
Pozitívumok, negatívumok |
Aranyos, hogy a Hummer is szerepel a verdalistában ;), rengeteg kocsi közül választhatunk ha már az összeset beszereztük. A tuningról már beszéltem, a hangulat kiváló, nagy a szabadságunk, és mostmár nem csak újság címlapján, hanem DVD borítón is virulhat a kocsink, aminél nekünk kell lefotózni. A készítők gondoltak kis országunkra is, az egyik újság nem más, mint az 'Autó és motor', bár a címlapon angol írás van, a cím alá oda van írva magyarul az alapítás, és az évszáma. Thanks EA Games! Azonban van valami, amit nem kellet volna: a városban "elszórt pénzcsomagok". Netán Roobin Hood járt Baywievben? Másrészt még mindig nincs normális törésmodell, és ami van, az is... khm, nos mondjuk úgy hogy rossz :). Amikor ütközünk, egy pár üvegszilánk lerepül az elülső és hátsó szélvédőről, akárhol koccanunk. Erre csak azt bírom mondani, ha már nem bírnak normális törésmodelt csinálni, akkor semmilyet ne csináljanak. Ráadásul (ahhoz képest, hogy autós játék) elég rövid, kb. 30-40 óra játékot biztosít, utána meg már gondolom senkinek nincs kedve a térképen nem jelölt, rejtett versenyeket kersgélni, hogy 100%-ba kijátssza. És még mindig nincs napszakváltakozás :(.
|
|
Hardver, végszó |
Minimum gépigény: PIII 1GHz, 512 MB RAM, 64 MB VGA. Az én konfigom: PIV 1,7 GHz, 512 MB RAM, 256MB-os Radeon 9600. Tapasztalatok: gyönyörű grafikával néha már zavaróan szaggatott. Kétségkívül jobb mint az elődjei, a legjobb NfS, jó grafikával, hangulattal, zenével, egy pár hibával, és rövid játékidővel. 93%
|
 |
|